onsdag 24 februari 2016

24 februari 2016

Dagarna bara rinner förbi. Har inte uppdaterat på ett tag då jag befinner mig i någon underlig slags parallell värld just nu. En värld som normala människor med normala liv läser om i böcker. Ni vet när man tänker att nu är det äntligen på väg att bli lugnare. Har träffat en stabil människa som vill vara med mig och mina barn så händer det ofattbara. Tänker dock inte skriva om det här även om jag vill skriva. Önskar att jag kunde skriva, alltså skriva på riktigt! Jag skulle vilja skriva en deckare eller en thriller. Tror att jag har tillräckligt med material för att få ihop en skaplig bok.

Annars flyter livet på. H tappade en tand igår kväll. L är hemma med feber och S är helt uppåt väggarna just nu. Ny säng har vi köpt och ny torktumlare är på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar