torsdag 25 februari 2016

Högtalare


Bildresultat för jabra headset bluetooth

Detta är ett sponsrat inlägg.

Jag har aldrig varit ett stort fan av högtalare och ljud av olika de slag men sen jag fick en underbar man som flyttade in här så har jag börjat reflektera mera över ljud och hur påverkad man blir av olika sorters ljud. Hur det låter, varifrån de kommer och att den där serien på tvn blir extra bra när högtalarna är bra.
Även hur olika headset kan vara. Att det gör skillnad att ha ett bra headset när man är tränar som är anpassat för träning. JABRA sport pulse är smidig lösning som både innehåller headset, röstcoachning och pulsmätare. Du trasslar inte in dig i massa sladdar utan du är fri och ledig att utföra ditt träningspass. Själv är jag antisladdar så det låter ju enkelt. Med fyra av fem stjärnor i test så väljer jag att tro att flera tänker som jag.
Även bluetooth headset med bra ljud ger en frihet när du befinner dig i bilen eller på väg för att hämta upp barnen på dagis. Att slippa sladdarna när man kör bil och samtidigt få ett optimalt ljud är något som Jabra Eclipse kan stå för.




Minns när jag jobbade på EDS i Mechelen och satt i telefon hela dagarna. Hur skönt hade det inte varit då med ett optimalt callcenter headset som satt där de skulle och där man hörde av kunderna ville få hjälp med. Jabra har trådlösa headset och spontant så känner jag gud så skönt. För dessa sladdar trasslade jag in mig i när jag skulle gå omkring och få hjälp med kundernas problem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar