torsdag 25 februari 2016

Zizzi.se

Detta är ett sponsrat inlägg.

På grund av allt som har hänt börjar det bli dags att uppdatera min klädgarderob. Kläderna sitter inte riktigt som jag vill det och eftersom jag är fan av tunikor har jag börjat kolla runt efter sådana. Jag hamnade på https://www.zizzi.se/ som säljer tunikor i olika storlekar och då även i stora storlekar vilket är något jag föredrar. Det känns mycket bättre när det finns kläder på en sida som passar de flesta storlekar. Tunikorna finns i olika former och färger och priserna är bra. Från 200kr upp till 649kr.


Tunika


Nätshopping är ju kul. Det går att sitta i lugn och ro och klicka sig igenom olika plagg. Läsa om material, kolla färger och mäta för att se vilken storlek som behövs. Sidor som dessutom har funktioner som låter mig som kund filtrera på färg, storlek och pris gör det hela lättare. Sidor som har ett virrvarr av kläder och det ej går att filtrera är sidor som direkt försvinner från min lista. Är enkelt när det går att välja olika betalningsmetoder. Ska det betalas med kreditkort, faktura eller direkt via internetbank. Jag som kund har alltid ångerrätt och det går att returnera kläder. Att det även går att gå in i Zizzi butiker för att byta sina varor underlättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar